yellow fever!

Discussion in 'Apparel & Shopping' started by taremi, Feb 26, 2006.

  1. taremi

    taremi Full Member



    it is a brillant clip made by students at an university in cali i believe.
    its very very interesting... esp. for asians teehee

    enjoy!
  2. pandalover

    pandalover Ultimate Deal Queen

    This was totally awesome and hilarious.
    I loved it!!! :laugh:
  3. mimoo

    mimoo Full Member

    ahha this was amusing :laugh: thanks for the link!
  4. taremi

    taremi Full Member

    glad you guys enjoyed it!
    its been a hit amongst all my friends- asian and non asians alike! hehe
    everyone\'s been watching it!
    its a keeper- i have it in \'my favorites\' hehe
  5. Jennalynn_5366

    Jennalynn_5366 New Member

    Hahaha this clip is funny:) You know, the caucasian guy looks like Owen Wilson hahahaha!
  6. RichardWilinski

    RichardWilinski Full Member

    Hey! I got the same video clip emailed to me 2 weeks ago! News sure spreads like creamcheese in the Lower Mainland.

    After viewing the funny video clip, have you ladies decided that white guys and black guys are hotter than Asian guys? Do we get the ladies or do we get the ladies? ;)


    Post edited by: richardwilinski, at: 2006/03/09 03:00
  7. mimoo

    mimoo Full Member

    Ahaha, I\'m not too sure about that;)
  8. xsalesjunkiex

    xsalesjunkiex Full Member

    hmmm.. quick test for the ladies..


    this guy:

    [​IMG]

    this guy:

    [​IMG]


    or this guy:

    [​IMG]
  9. mimoo

    mimoo Full Member

    haha well ryan, I dont no.. personally i dont think id choose any of these guys, I\'d rather have my bf:)
  10. taremi

    taremi Full Member

    >ryan
    i have to admit that i find wonbin the most attractive out of all the guys! teehee
    mebbe its because i personally don\'t find tom hanks to be attractive....
  11. canido

    canido Full Member

    I like the 1st and third guy most. they are HAWTTT!! the black guy is too buff for me..if he\'s like will smith, i\'ll take him anytime. ahahhaha
  12. phatfreak

    phatfreak Full Member

    haha my friend made me watch the video with her.
    and I found it so funny cause it\'s kinda true-esp. for me
    I\'m asian[girl] and I 99% of the time am mostly into caucasian
    guys. haha I dunno, my friend tells me Im white-washed:p
Similar Threads: yellow fever
Forum Title Date
Apparel & Shopping White Gold? Yellow Gold? Sep 21, 2010
Apparel & Shopping YellowString's Outfits Thread Sep 5, 2010
Apparel & Shopping Where to get this yellow jacket? Jul 31, 2010
Apparel & Shopping Looking for a yellow adidas jacket... Aug 20, 2008

Share This Page